Velkommen til Tulstrup Børnehus - Et unikt mindre børnehus

Børn der laver perler

Tulstrup Børnehus er et integreret børnehus med både vuggestue og børnehave.

Vi har mange muligheder for at lege og lave fysisk aktiviteter inde og ude, og vi vægter et trygt  og anerkendende samspil mellem børnene og vores dygtige personale højt.

Vi er en del af område Ullerød og hører under skoledistrikt Hillerød Vest Skolen, Afdeling Alsønderup.

Tulstrup Børnehus er et unikt lille hus. Vi er en attraktiv institution, der tilbyder spændende aktiviteter, gode lege, en aktiv hverdag samt et trygt og godt samspil i vores relationer.

I institutionen findes ro og tid til fordybelse.  Der er trivsel og glæde blandt både børn, forældre og personale. Denne trivsel bunder i en inkluderende tænkning, samt engagement, overskud, humor og glæde i vores hverdag. Vi ønsker at medinddrage forældre og lokalsamfund og har et højt kommunikations niveau.

Tulstrup Børnehus er med fremme i den pædagogiske udvikling. Personalet har en høj faglighed.  Den pædagogiske planlægning og evaluering er med til at give et godt arbejdsmiljø og højne det pædagogiske fokus. Vi arbejder derfor med ”Tegn på læring” og Aktionslæring.